Restaria (Bidfood)

Restaria (Bidfood) Corporate identity

Horeca groothandel Deli XL (Bidfood) introduceert een nieuwe franchiseformule voor de cafetariabranche. De formulenaam : Restaria.

Arjan Heijligers, eindverantwoordelijke voor de doelgroep fastservice bij Deli XL formuleert de kernwaarden van de nieuwe Restaria-formule als volgt: ‘een vooruitstrevende cafetaria-duurzaamheidsmeter, vrije assortimentskeuze, ondersteuning op het Deli XL cafetariagebied van social media en een unieke bestelapplicatie voor zowel afhalen als bezorgen.’

InovaMedia is partner van Deli XL (Bidfood) voor het tot stand komen de corporate identity middels branding, positionering, merkstrategie en visuele identiteit van de franchiseformule Restaria.

In praktijk hebben we dit handen en voeten gegeven door brainstorm, marktonderzoek, ideevorming  formulering van kernwaarden, positionering, look & feel, art-directie en verdere vormgeving en invulling van (creatieve) uitingen binnen deze formule.

We hebben het samen laten groeien van kans tot een idee tot een daadwerkelijke formule. Restaria-gasten proeven, ervaren en genieten nu van de formule zoals deze is bedacht op de "tekentafel".

En dan zijn we er natuurlijk nog niet. Binnen de soft vorm van deze franchise formule is er ruimte voor ondernemerschap. Iedere nieuwe Restaria vestiging brengt zijn eigen ondernemerservaring en -ideeën ter tafel en komen er steeds weer nieuwe kansen in inzichten die de formule dynamische verder ontwikkelen en actueel houden. 

Persbericht Deli XL:
https://www.delixl.nl/over_bidvest_deli_xl_1/nieuws_18/2017_2/deli_xl_laat_fastservice_ondernemers_g... 



Restaria formule - Motion Graphic